Székhelyszolgáltatás: a vállalkozók legjobb döntéseinek egyike

székhelyszolgáltatás irodai asztal

Egy vállalkozás elindításakor rengeteg a kérdőjel: kinek a nevére történik az adminisztráció, milyen adózási formát válasszunk, ki legyen a könyvelőnk?

Ezeken túl azonban van még egy létfontossági kérdés, ami felett nem suhanhatunk át, ha felelősségteljes döntéseket szeretnénk meghozni vállalkozóként. Ez pedig az optimális székhely kiválasztása.

Azoknak, akik nem szeretnék saját lakóhelyüket megadni vállalkozásuk székhelyeként, érdemes a székhelyszolgáltatás lehetőségeivel élniük.

Lássuk, milyen előnyökkel és kényelemmel jár, ha egy székhelyszolgáltatást veszünk igénybe!

  1. Hivatalos képviselet egy független irodában

Legyen szó adóellenőrzésről vagy egy beugró ügyfélről, sokkal jobban járunk, ha nem saját nappalinkban kell fogadást rendezni számukra. Így a munka és otthon világa is könnyebben szétválasztható lesz a székhelyszolgáltatásnak köszönhetően.

  1. Postafiók – többé nem jelent plusz terhet!

Egy hivatalos székhelyszolgáltatás igénybevételekor a levél- és csomagátvétel terhe is lekerül vállunkról. A legtöbb szolgáltató szinte non-stop készen áll a posta átvételére, és a leveleket szinte azonnal, akár beszkennelve is hajlandó továbbítani számunkra.

  1. Szabad tárgyaló és parkolóhely

A legtöbb székhelyszolgáltatás mellé alapcsomagban vagy választható opcióként jár a szabad tárgyaló és parkolóhely használat. Ezek különösen jól jönnek, ha ilyen lehetőségekkel nem rendelkezünk otthonunkban (hiszen kevesen mondhatják el, hogy házukban saját tárgyalóval rendelkeznek). Mindez ügyfeleink számára is egész biztosan imponáló lesz!